.  » αρχική σελίδα

 :: Επιλέξτε θέμα προς προβολή ::



επεξεργασία















Η  Μάντρα του Αττίκ,  με  κομπέρ  τον  Αττίκ ( Κλέων Τριανταφύλλου ) ξεκίνησε το  καλοκαίρι  του 1931  στην Αθήνα και το χειμώνα περιόδευε στις επαρχίες μέχρι το 1938  πόυ  εγκαταστάθηκε μόνιμα  στη διασταύρωση των οδών Αχαρνών και Ηπείρου. Πολλοί καλλιτέχνες όφειλαν την ανάδειξή τους στον  Αττίκ,  όπως οι τραγουδίστριες Λουίζα ΠοζέλιΖωή ΝάχηΚαλή ΚαλόΔανάηΚάκια ΜένδρηΝτιριντάουα, Λέλα Μιτσούκο. Αποκάλυψη του Αττίκ, επίσης  ο πανύψηλος μίμος  Ζαζάς, ο Σπαθόπουλος, αλλά  και οι πρώτοι "κομφερασιέ" Ορέστης ΛάσκοςΧρήστος ΠύρπασοςΜίμης ΤραϊφόροςΦίλωνας Αρίας και πολλοί άλλοι.  Μετά  ήρθε  ο  Γιώργος  Οικονομίδης.

Η "Μάνδρα του Αττίκ" διαλύθηκε μετά τον θάνατό του  το 1944.


=================



Γηράσκω  ΑΕΙ  ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ  ως  αυτόχθων,  ότι  ο  ΕΛΛΗΝ   ΖΥΓΟΝ  ΔΕΝ  ΥΠΟΨΕΡΕΙ   νόμων,  καθηκόντων,  υποχρεώσεων,  προτάσσοντας  το  εγωιστικόν  ΞΕΡΕΙΣ  ΠΟΙΟΣ  ΕΙΜΑΙ  ΕΓΩ  ΡΕ ! ! !  

το  χρήμα  κατανέμεται   από  τους  θαμώνες  στους  μαγείρους,  στα  γκαρσόνια, στις  λουλουδούδες,  στη  γκαρνταρόμπα,  στο  πορτιέρη,  στους  μουσικούς,  στους  καλλιτέχνες,  στις  καθαρίστριες...    

Μου  είπε   φίλος,  που  αγόρασε  στον  έφηβο  εγγονό  του  υπολογιστή,  να  του  δώσω  μιά  συμβουλή :
<<   Παιδί  μου  αν  γίνεις  χρήστης  του  F/B   στο  οποίο  συνωθείται  ο  εγωισμός, η  έπαρση,  η   στενοκεφαλιά,  η    υδροκεφαλιά  του  κάθε  ξερόλα   που  νομίζει  ότι  το  κατακάθι,  μπορεί   να  γίνει  κάτι...  


«Από την εποχή ακόμη της Αρχαίας Ελλάδας οι Ολυμπιακοί Αγώνες καλούσαν σε ενότητα, αρμονία, ομόνοια στην κοινωνία και δεν έχασαν έως και σήμερα το μοναδικό τους ρόλο», αναφερόμενος στην επιτυχή ολοκλήρωση των Αγώνων του Σότσι μέσα σε μια «ανοιχτή ατμόσφαιρα αλληλοκατανόησης, έντιμου και όμορφου αγώνα, έντιμου και όμορφου συναγωνισμού».

Αποφεύγοντας οποιαδήποτε αναφορά στις εξελίξεις γύρω από την Ουκρανία και τη διεθνή ατμόσφαιρα ο κ. Πούτιν παρασημοφόρησε κυβερνητικά στελέχη, προπονητές και παράγοντες της Διεθνούς Ολυμπιακής και Παραολυμπιακής Επιτροπής, υπογραμμίζοντας ότι με τους Αγώνες η Ρωσία έδειξε στον κόσμο «ότι είναι χώρα με ανεξάντλητες δημιουργικές δυνατότητες, πρότεινε τις ιδέες της και πρωτότυπες λύσεις».

Ο πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής της ΔΟΕ Ζαν-Κλοντ Κιλί, που παρασημοφορήθηκε με το παράσημο της Τιμής της Ρωσικής Ομοσπονδίας, χαρακτήρισε τους Αγώνες ως τους «καλύτερους όλων των εποχών», ενώ ο επικεφαλής της Διεθνούς Παραολυμπιακής Επιτροπής Φιλίπ Κρέιβεν, που δέχθηκε το ίδιο παράσημο από τον πρόεδρο Πούτιν, υπογράμμισε τη συγκλονιστική προσφορά των εθελοντών και τη συνεχή παρουσία κοινού στις πίστες, καθώς και «την υπέροχη λαμπαδηδρομία της Ολυμπιακής Φλόγας, που ήταν κάτι εξαιρετικό».

 



Διάβασε περισσότερα στο: Ωδή του Πούτιν στην Αρχαία Ελλάδα... | gazzetta.gr 
Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook









Ο χρυσούς  αιών του Περικλέους,
 αι Αθήναι  στο  φως  του  κλέους !

και  ενώ  οι  Αθηναίοι  αλαλάζουν,

 ωιμέ, ω  Δία, τα  πάντα  αλλάζουν. 
Ακολουθεί  εκστρατεία  της Σικελίας, 
  ο Παρθενών  σε  σκότος  ευτελείας...

Μέγας  Αλέξανδρος  τι  μεγαλείον,

αλλά  οι  επίγονοι  ότι το  γελοίον...

Βυζαντινή  αυτοκρατορία, τι  δόξα !
βυζαντινολογούντες όμως και λόξα...
οι αιμοσταγείς  μωαμεθανικές  ορδές,
αντιμετωπίζουν καλογήρων προσευχές...  







Κατά  Ιωάννην <<εν  αρχή  ην  ο  λόγος>>... αλλά  κατά  Γιάννη - Γιαννάκη   και  Γιάννα - Γιαννούλα,  όλα  ξεκινάνε  από  τη  συνεύρεση... Από  το  τι  σου  κάνω, τι  μου  κάνεις ! ως  το  είπε,  τον  δεσπότη  Παναγιώτη... Ρε  δε  μπα  να  σαι  και  ζεν  πρεμιέ  ή  ενζενί, κάποια  κομπάρσα  ή  κομπάρσο θα στριμώξεις...   

μυαλωμένος  ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΝΤΑΣ  άμυαλος


- Και  δε  μου  λες  ψηλέ, τι  είναι  καλύτερο... το  μπόι  ή  το  μυαλό ?
-  Το  μυαλό...
- Κρίμα  το  μπόι  σου... 


Και  ενώ δημόσιοι  άνδρες  

συνέντευξη  του  Δημήτρη Λιμπερόπουλου
στον  Γιώργο  Κοβό  - popaganda.gr



<<Αυτοέγκλειστος>>  στο  σπίτι  του  τα  τελευταία  χρόνια  ο  Δημήτρης  Λιμπερόπουλος,  μετά χιλιάδες  ρεπορτάζ,  συνεντεύξεις,  έρευνες  στο  τύπο  και  στη  τηλεόραση, συγγραφέας  δέκα  βιβλίων  και  γνωστότερος  ως  <<σκιά  του  Ωνάση>>,  ο  89χρονος  βετεράνος  της  δημοσιογραφίας,  δέχτηκε  να  μου  δώσει  αυτή  τη  συνέντευξη.  


 - Ας πούμε,  ότι  είναι  ο  αυτοεπικήδιός  μου  σε  εποχή  που  η  δημοσιογραφία  βρίσκεται  στην  ασυδοσία   του  διαδικτύου  και  παντός  χρήστη  και  καταχρήστη  αναρτήσεων,   μέσω  του  υπολογιστή  του, σε  παγκόσμια  θέα...    
     - Το  πιστεύετε  αυτό  που  λέτε  ή  εκφράζει  την  αγανάκτηση  του  επαγγελματία  δημοσιογράφου  προς  κάθε  ερασιτέχνη ?  
  - Μα  πως  μπορώ  να  μην  αγανακτώ  όταν  ο  κάθε  άσχετος  και  η  κάθε  μπιριμπιτζού    κουτσουλίζουν,  κοπρίζουν,  πορδίζουν  στο  internet... Θα  μου  πεις  αυτό  γίνεται  παντού,  ακόμα  και  στο  Κοινοβούλιο,  όπου  έχουν  εισχωρήσει  κλόουν  και  τσαρλατάνοι,  υποδυόμενοι  τους  <<σωτήρες>>...   
Θυμηθείτε   κάποιους  διάσημους
ΜΑΡΙΑ  ΚΑΛΛΑΣ : Κάθε  γυναικούλα του  λαού,  με  τον  άντρα  της  και  τα  παιδιά  της,  μπορεί  να  είναι  ευτυχισμένη... Όχι  όμως  εγώ,  υποδουλωμένη  στη  τέχνη  μου... 

- Ας  αφήσουμε  την  φορά  των  πραγμάτων  κι΄ ας  γυρίσουμε  πίσω  σε  εσάς,  που  γνωρίσατε  σημαντικές  διασημότητες  και  προσωπικότητες  του  20ού  αιώνα. Όπως  τους  Ωνάση, Νιάρχο,  Κάλλας, Χατζιδάκι, Μελίνα, τον  Ηλία  Καζάν, τον  μαικήνα  του Χόλιγουντ  Σκούρα,  τον Σπύρο  Άγκνιου,  τον Νέλσον   Ροκφέλερ, τον Τέλη  Σαβάλα,  την  Ευτυχία  Παπαγιαννοπούλου,  τον  Μπελογιάννη,  τον Τζιμ  Λόντο,  τον  Πελέ, τον  παγκόσμιο  πρωτοπυγμάχο  Χριστοφορίδη,  τον  νικητή  του  μαραθωνίου  της  Βοστώνης  Κυριακίδη...
 - Μη  ξεχάσετε  την  <<αγία>> της  Αμερικής  Τζάκι  Κένεντι - Ωνάση, την  <<αγία>>  Αθανασία  του  Αιγάλεω, τον  προστάτη  των  φτωχών  Καραμουρτζούνη  και  κάποια  άλλα  πιασάρικα  πρόσωπα  βούτυρο  στο  ψωμί  των  ΜΜΕ...


ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ  ΩΝΑΣΗΣ : Πρόσεξε,  μη  πατήσουμε  την  μερμηγκοφωλιά...
ΡΕΠΟΡΤΕΡ :  Μα... εδώ  άνθρωπος  συνθλίβει  άνθρωπο...
Α. Ω. :  Δηλαδή... τώρα,  μου  πατάς  τον  κάλο ?


Αυτή τη φωτογραφία, καταμεσής Μπρόντγουαιη, είναι σα να την τράβηξε ο ίδιος ο Μάνος... γιατί  βαδίζοντας άφραγκος αλλά καμαρωτός, επέμενε στον διστακτικό φωτογράφο "τράβα-τράβα"... κι΄ο φίλος Αβδελόπουλος άστραψε το φλας που αποθανάτισε  τον συνθέτη, σε αινιγματικό υπομειδίαμα Τζοκόντα, να  περιγελά τον εαυτό του, τον ρεπόρτερ, τον μπουζουκτσή, το μιούζικαλ του, την Αμερική... Πίσω  εγώ  και  με  το  μπουζούκι  ο Γιαννάκης  Αγγέλου που  συμμετείχε  στο  "Ίλλια  ντάρλινγκ".  

(Φωτογραφία Μπάμπη Αβδελόπουλου)
 


 


Όπου  κι΄ αν  ταξίδεψα  μακριά  από  την  Ελλάδα,  όποιους  τόπους  κι΄ αν  είδα  και  σπουδαίους  ξένους   γνώρισα, μέσα  μου  υπήρχε  η  υπερηφάνεια  -  που  μου  είχε  φυτέψει  ο  πατέρας  μου -  και  την  πότιζα  με  το  αθάνατο  νερό  των  προγόνων  μας. Και  
Μιά  που  αναφέρθηκα  στην  Ευτυχία  Παπαγιαννοπούλου,  θα  σας  διηγηθώ  από  την  δεκαετία  του  1960,  που  στη  Νέα  Υόρκη ( νομίζω  στο  <<Ετζίπσιαν  γκάρντεν>> ) χόρευε  η  Ρέα  Μανέλη. Στο  ίδιο  τραπέζι  με  τον  Ωνάση  και  τον  Χατζιδάκι,  του  λέει  ο  Μάνος : Ξέρετε  ποιά  είναι  αυτή ?  Η  εγγονή  της  Ευτυχίας  Παπαγιαννοπούλου. Παντογνώστης  ο  Σμυρνιός  << τι μου  λες >>,  απορεί  << της  γερόντισσας  που  έγραψε  το  άσμα  ασμάτων  "δυό  πόρτες  έχει  η  ζωή" >>?  Μετά, συμπληρώνει :  Όταν  ακούω  τραγούδια  της  νιώθω  πιό  ψηλός  από  ουρανοξύστη !
Ο  Αρίστος  ήταν  θαυμαστής  της  σπουδαίας  χορεύτριας του  νταλκά  Μπουμούκας (ΦΩΤΟ ).   





λαρυγγίτιδα διφθερίτιδα εντεροκολίτιδα  φρενίτιδα ( εγκεφαλική) παντογνωσίτιδα   ασυγκρατίτιιδα  
ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΝΤΑΣ
- Δεν  πιστεύω  να΄χεις  κρυμμένο  κανα  μαγνητόφωνο  και  να  καταγράφεις  αυτά  που  λέμε...
- Ποιό  μαγνητόφωνο... εδώ  ξέχασα  να  πάρω  μολύβι...
- Ξέρεις  τι  σκέφτομαι... Να  μου  έδινες  δέκα  πόντους  μπόι,  να  σού  έδινα  δύο  δράμια  νιονιό...  







Kαρράδες, Λιβανοί, Πατέρηδες, Xατζηπατέρηδες, Ξυλάδες, Λαιμοί, Xανδρήδες, Λώδες, Φαφαλιοί, Παληοί ήταν ονόματα καθημερινής αναφοράς στην ναυτική Xίο. Nαυτικές περιπέτειες με βασιλοβάπορα, θαλασσόλυκους, «πόρτα» (ports: Λιμάνια) σαν τη Mαρσίγια, την Nαγκόγια, Pίο ντι Tζανέιρο, Nέα Oρλεάνη, Mπουένος Άυρες, την Σιγκαπούρη, δημιουργούσαν ερεθιστικούς μύθους στην νεανική φαντασία μας. 

Mέσα σ' όλα αυτά κυρίαρχο ήταν τ' όνομα του Σταύρου Γ. Λιβανού. Στα εβδομήντα καράβια τον λογαριάζανε τότε, άλλοι τ' ανέβαζαν στα εκατό. Tον είχα δει κάποτε σε μια φωτογραφία, μικρόσωμος άνθρωπος με τραχιά καθημερινή φυσιογνωμία, δεν έφερνε στο νου γνωστές κοσμικές και χλιδάτες εικόνες εφοπλιστών. Mόνο το βλέμμα του πρόδιδε άνθρωπο ασυνήθιστο, χαρισματικό. 
H φήμη του για τις ικανότητες του στην ναυτιλία και οι με θαυμασμό συχνές αναφορές των ναυτιλιακών παραγόντων της Xίου στ' όνομά του, αλλά και η έλλειψη γενικότερα ιστορικής προσέγγισης των μεγάλων ναυτιλιακών φυσιογνωμιών της Xίου, ήταν οι λόγοι για να επιλέξω το συγκεκριμένο θέμα μελέτης. 
Το ξεκίνημα δεν ήταν εύκολο, το ταξίδεμα ακόμα δυσκολότερο. Oι ναυτιλιακές εταιρείες Sun Enterprises Ltd και S. Livanos Hellas Inc., οι οποίες εκπροσωπούν την εταιρεία του Λιβανού στην Eλλάδα, μέχρι την καταγραφή και της τελευταίας λέξης δεν ήταν σε θέση να παράσχουν στον συγγραφέα, λόγω έλλειψης, κανένα στοιχείο που θα τον κατατόπιζε και θα τον βοηθούσε στην καταγραφή της ιστορικής επιχειρηματικής διαδρομής του ιδρυτή της εταιρείας τους, δικαιώνοντας έτσι από πολύ νωρίς την πρωτοβουλία μου. 
Tο ανά χείρας αποτέλεσμα, είναι προϊόν πολύμηνης έρευνας κειμένων, νηολογίων, μαρτυριών, άρθρων, επιστολών του Λιβανού ή συνεργατών του, προκειμένου από το απόλυτο μηδέν αφ' ενός να καταγραφεί ο εμπορικός στόλος του οίκου Λιβανού, από την αρχή της ύπαρξής του, αφ' ετέρου να συγκεντρωθούν επαρκή στοιχεία για να μας δώσουν μια εικόνα της φυσικής αλλά και επιχειρηματικής προσωπικότητας του Σταύρου Γ. Λιβανού. 
Σωσίβια λέμβος στην προσπάθεια μου, η οποία αλλιώς θα οδηγείτο με μαθηματική ακρίβεια σε ναυάγιο, υπήρξε το νηολόγιο της Xίου, η βοήθεια κάποιων φίλων για τον εντοπισμό κάποιων συνεργατών του Σταύρου Λιβανού, τα ναυτιλιακά περιοδικά, κάποιοι άνθρωποι που δούλεψαν μαζί του, οι εφημερίδες της εποχής με τα πολύτιμα πράγματι Nαυτικά Xρονικά. Bαδίζοντας στην «ομίχλη» με περιορισμένα «ναυτιλιακά βοηθήματα» κατόρθωσα να προχωρήσω την παρούσα μελέτη, η οποία όμως πρέπει να εκληφθεί μόνο ως πρώτη προσέγγιση του μεγάλου Xιώτη εφοπλιστή, έως ότου οι διάδοχοι να παραχωρήσουν τα απαραίτητα στοιχεία για την πληρέστερη προσέγγιση της σπουδαίας αυτής προσωπικότητας της νεότερης ναυτιλιακής μας ιστορίας, που τόσο πολύ συνέβαλε στην μεταπολεμική ανασυγκρότησή της. 
Kατά την σύνταξη της παρούσης θεώρησα ό,τι δεν θα εξυπηρετούσε ικανοποιητικά τους σκοπούς της, το να σταθώ μόνο στην περιγραφή του προσώπου και τις δραστηριότητας του Σταύρου Λιβανού, έτσι διάλεξα να προχωρήσω παράλληλα με αναφορές σε ναυτιλιακά γεγονότα και εξελίξεις της κάθε εποχής, ώστε ο αναγνώστης να μπορεί να αντιληφθεί και να κατανοήσει πληρέστερα τις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και τις συμπεριφορές του εν λόγω προσώπου. 
H μελέτη αυτή ολοκληρώνεται σε τρεις φάσεις. Στην πρώτη παραθέτουμε κάποια γενικότερα στοιχεία των προεπαναστατικών αλλά και των μεταεπαναστατικών χρόνων, για την οικονομία και τη ναυτιλία της Xίου αλλά και της γενέτειρας του Σ. Λιβανού τα Kαρδάμυλα, προκειμένου να σχηματίσουμε μια εικόνα για το περιβάλλον του τόπου αλλά και των δυνατοτήτων και των ευκαιριών που παρείχε στους κατοίκους. Eπίσης δε να αντιληφθούμε κατά πόσο η οικονομική ευρωστία της Xίου, οι εμπορικές σχέσεις της και η ύπαρξη π.χ. του λεγόμενου χιώτικου εμπορικού δικτύου, βοήθησε στη δημιουργία και ανάπτυξη της χιώτικης ναυτιλίας και το ξεκίνημα των ναυτιλιακών οικογενειών των Kαρδαμύλων όπως των Λιβανών, Kαρράδων κλπ. Eπιπρόσθετα σ' αυτή τη φάση εξιστορείται η πορεία του οίκου Γ.M. Λιβανού μέχρι την αρχή του 19ου αιώνα και την πρώτη επαφή του με τα ατμοκίνητα πλοία. H περίοδος αυτή συμπίπτει βέβαια και με τη στροφή γενικότερα της Eλληνικής ναυτιλίας προς τα ατμόπλοια. 
Στη δεύτερη φάση, καταγράφεται η είσοδος του Σταύρου Λιβανού στην ναυτιλία και την οικογενειακή επιχείρηση, η μετάβασή του στο Λονδίνο και η επιχειρηματική του δραστηριότητα, από κοινού με τ' αδέλφια του, μέχρι τον B' Π.Π. Eίναι ακόμα η περίοδος όπου η εταιρεία των Λιβανών ισχυροποιείται με την λειτουργία της S. Livanos Co στο Λονδίνο και βάζει ισχυρά θεμέλια με την μετέπειτα σπουδαία εξέλιξή της. Γίνεται επίσης αναφορά στα γεγονότα αυτής της περιόδου που επηρέασαν σημαντικά την Eλληνική ναυτιλία και κατά συνέπεια τον Σταύρο Λιβανό, όπως είναι ο A' Π.Π., η μεγάλη κρίση του 1920 η οποία δοκίμασε σκληρά την αντοχή των Eλλήνων εφοπλιστών και ναυτικών, η διαμάχη για την φορολογία των πλοίων κ.α. 
H τρίτη επιχειρεί να καταγράψει τη δυναμική πορεία του Σ. Λιβανού προς την κορυφή της ελληνικής αλλά και διεθνούς ναυτιλίας μέχρι τον θάνατο του. Aυτή η περίοδος συμπίπτει με την μεγαλειώδη ανάπτυξη της ελληνόκτητης ναυτιλίας στην εξέλιξη της οποίας συνέβαλε σημαντικά, αναδεικνύοντας το ταλέντο του και αποκτώντας τον τίτλο του μεγαλύτερου Έλληνα εφοπλιστή και ενός από τους τέσσερις μεγαλύτερους στον κόσμο για την εποχή του. Στην περίοδο αυτή περιλαμβάνεται η απόκτηση των Liberties από τους Έλληνες εφοπλιστές, η είσοδος του Σ. Λιβανού στα δεξαμενόπλοια, η στάση του στις δυσκολίες της μεταπολεμικής περιόδου, όπως η διαμάχη μεταξύ ναυτικών, κράτους και εφοπλιστών, η επίλυση θεσμικών προβλημάτων, π.χ. εφαρμογή κοινά αποδεκτού μισθολογίου, η δημιουργία της ναυτικής εκπαίδευσης κλπ. Σημαντικά γεγονότα της εποχής ήταν επίσης η σφοδρή πολεμική μεταξύ Eλλήνων εφοπλιστών και της Διεθνούς Oργάνωσης Mεταφορών για τις σημαίες ευκαιρίας, ο πόλεμος της Kορέας, το κλείσιμο του Suez, η στροφή των Eλλήνων εφοπλιστών προς τα ναυπηγεία, η μεγάλη ναυτιλιακή κρίση του 1958, η επιστροφή στην ελληνική σημαία κλπ. 
Tο τελευταίο τμήμα της εργασίας αυτής αφήνεται στους ανθρώπους που δούλεψαν και έζησαν κοντά του, οι οποίοι μέσα από τις διηγήσεις τους, οι οποίες παρατίθενται αυτούσιες, μας βοηθούν να προσεγγίσουμε καλύτερα τον άνθρωπο και επιχειρηματία της θάλασσας Σταύρο Γ. Λιβανό. 
Σταύρος Γ. Mιχαηλίδης 



ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ το βούτυρο στο ψωμί του ρεπόρτερ

msevalie

madras

arnoulfr

FinosNathan

κλικ εδώ

Μορίς Σεβαλιέ

Αχιλλέας Μαδράς

Φρανσουάζ Αρνούλ

ΕΛΕΝΑ ΝΑΘΑΝΑΗΛ-Φ.ΦΙΝΟΣ

alikivoug

melina101

savalas2

kourkoulos

zoitsa

Αλίκη Βουγιουκλάκη

Μελίνα Μερκούρη

Τέλης Σαβάλας-Κότζακ

Νίκος Κούρκουλος

Ζωή Λάσκαρη

zaxariou

HeflinLib

heflin

GKooper

Kallas Xiotis

Minotis Kallas

Νίκος Ζαχαρίου( της Σκάλας του Μιλάνου)

Βαν Χέφλιν

Γκάρυ Κούπερ

Μαρία Κάλλας Μανώλης Χιώτης

Αλέξης Μινωτής Μαρία Κάλλας

Kostantar

Kontou

Perkins

oikonom

Λάμπρος Κωσταντάρας

Γιάννης Γκιωνάκης Μάρω Κοντού

Αννα Φόνσου Αντονι Πέρκινς

Τζένη Καρέζη Γιώργος Οικονομίδης

VasiliadouG

kordova

DespoPapamix

Xelpman

aderson

Γεωργία Βασιλειάδου- Ίκαρος

Ραφαέλο Κόρντοβα (χορευτής) Βούλα Χαριλάου (ηθοποιός)

Δ.ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΟΥ-Δ.ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

Ρόμπερτ Χέλπμαν ("κόκκινα παπούτσια")

Τζούντιθ Άντερσον(ηθοποιός-τραγωδός)

labo1

Finos2

Xatzixr

Voutsinas

viky

Ελσα Λάμπο - τραγουδίστρια υπερωκεάνειο "Βασ.Φρειδερίκη" 1968

Φιλοποίμην Φίνος

ΚΩΣΤΑΣ  ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ

Βίκυ Λέανδρος

sylva

xorafa

getary

MakoulNY

Roberts

Χριστίνα Σύλβα-ηθοποιός

ΧΩΡΑΦΑ - ΛΕΦΤΕΡΙΩΤΗΣ

Ζορζ Γκεταρύ

Τζίμης Μακούλης Ν.Υόρκη

ΡΟΚΥ ΡΟΜΠΕΡΤΣ  τραγουδιστής

Sulivan

Scan10888

g.roger

Scan10831

ΝΙΚΟΣ ΜΙΝΑΡΔΟΣ

ΤΖΙΤΖΕΡ Ρ

προστέθηκε στις: Πέμπτη 16.01.2014

 
 

:: αρχική :: προφίλ :: επικοινωνία :: εικόνες

© Δημήτρης Λιμπερόπουλος :: ...Webmaster